More share buttons
Share with your friends










Submit
25 martie 2019

Bucharest Start Up City

Finantare Bucharest Start Up City

De la un vis, la propria afacere

Inscrieri pentru Bucharest Start Up City





Tu vino cu ideea, de restul ne ocupam noi!

Ce facem pentru tine:

Oferim servicii integrate de consultanta pentru programul Bucharest Start Up City

Evaluare eligibilitate aplicant

Analizam eligibilitatea și conformitatea proiectului propus și cautam soluții pentru a avea șanse cât mai mari de reușita.

Stabilirea nevoilor aplicantului

Stabilim împreuna bugetul proiectului în funcție de nevoile tale ținând cont de categoriile eligibile ale programului.

Intocmire plan de afaceri

Elaborare Cerere de finantare. Intocmirea documentatiei tehnice (Calcularea Previziunilor financiare, Calcularea bugetului, Completarea anexelor necesare depunerii proiectului)

Suport pana la aprobare

Urmarirea evolutiei procesului de analiza si evaluare a dosarului de finantare pana la emiterea documentului de raspuns de catre Finantator.

Implementare proiect

Redactarea dosarelor de achiziție ( minim trei cereri de oferta și dovada transmiterii acestora ) și a cererilor de rambursare sau plata.

Raportare ulterioara

Redactam raportările de monitorizare a proiectului pe o perioada de 3 ani , începând cu anul următor acordării alocației financiare nerambursabile.

0

Ani de experienta in scrierea de proiecte

0

Proiecte Castigate

0

Rata de succes (%)

0

Consultanti si Contabili

0

Milioane euro atrasi

Vreau sa aplic in 2019

Alexandru Soca

MHT EXPERIENCE SRL

O colaborare exceptionala! Pornind de la o simpla idee cu ajutorul JUST IDEAS am reusit sa tragem finantarea necesara deschiderii magazinului online GoFo.ro. Nu doar o provocare pentru noi ci si pentru firma de consultanta care a stiut sa transpuna in pagina ideile noastre, si fara de care acest business probabil ca nu ar fi existat. Atat intocmirea documentatie si semnarea contractului de inantare cu AIPPIMM cat si asistenta ulterioara de pe perioada de derulare a proiectului, sunt motive care ne bucura ca am ales sa deschid colaborarea cu JUST IDEAS

Bianca Danila

COOLBAG SRL

Eram incepatori in lumea antreprenoriatului cand am cunoscut echipa Just Ideas, de aceea momentul primei intalniri a fost definitoriu pentru ceea ce urma. Ei ne-au ajutat in fiecare etapa a proiectului si ne-au ghidat astfel incat sa fie de succes. Am accesat fondurile si ne-am pus bussines-ul pe picioare iar acum suntem in plina dezvoltare si putem spune ca datoram mare parte din succesul nostru si celor de la Just Ideas.

Vlad Sardescu

BBMK STEEL SRL

Încă de la început, chiar înainte să începem să căutam finanțare pentru NeaKaisă, am adoptat motto-ul: în afaceri ești media aritmetică a celor 5 cei mai importanți parteneri ai tăi. Just-Ideas, prin Vali Duță, a fost cel mai important partener al nostru de la idee până la finanțare și chiar în procesul de implementare. Fără dădăceala lui și fără lupta continuă pe care a dus-o alături de noi sau uneori chiar în numele ideii noastre, încă am fi rămas la stadiul de încercare. Ne-a ajutat să creăm tot ceea ce am realizat până acum și chiar mai mult decât atât. Îl recomandăm pe Vali oricui își dorește să obțină atât finanțare, cât și acces la experiența pe care o are în scrierea de proiecte pentru finanțare

Obtine

finantare de 50.000 Euro

cei 50.000 Euro

| pentru afacerea ta!

CINE POATE APLICA in cadrul Bucharest Start Up City?

Descarca de aici procedura valabila in 2019:

  1. Procedura StartUp City (92 downloads)
  2. Cod Caen Start up City (327 downloads)
  3. Grila Punctaj City (105 downloads)  

 

Sunt eligibile societatile cu forma de organizare: SRL, SRL-D infiintate dupa data de 01.01.2019

Societati care nu au datorii la bugetul de stat.

CARE ESTE VALOAREA NERAMBUSABILA in cadrul Bucharest Start Up City?

Finantarea este in valoare de 50.000 euro reprezentand maxim 90 % din valoarea cheltuielior eligibile aferente programului. Contributia beneficiarilor de proiecte este de minim 10% din valoarea totala a proiectului. Cheltuiala cu TVA-ul aferenta este eligibila in cadrul programului Bucharest Start Up City.

CARE ESTE MODUL DE DECONTARE in cadrul Bucharest Start Up City?

Pentru decontarea proiectului se vor folosi ambele variante de decontare:  „Cerere de plata” si „Cerere de rambursare” 

„Cerere de plata” – presupune livrarea echipamentelor de catre furnizor pe baza unei facturi cu plata la termen. Termenul de incasare este de 45 zile.

Cererea de rambursare” – este de doua feluri, din surse proprii sau prin creditul punte.

Cum alegi un consultant bun ?

In primul rand va uitati la experienta din anii trecuti si la rata de succes a acestuia. Portofoliu nostru de proiecte castigate il gasiti aici. 

CARE SUNT CHELTUIELILE ELIGIBILE in cadrul Bucharest Start Up City?

1.  Echipamente tehnologice,  inclusiv echipamente IT tehnică de calcul,  inclusiv sisteme portabile, licenţe necesare desfăşurării activităţii, sisteme  audio-video;
2.  Achiziționarea de spaţii de  lucru, spaţii de producţie şi spaţii pentru prestări servicii şi comerţ;
3.  Mijloace de transport:  autoturisme electrice, biciclete, biciclete electrice, etc.;
4.  Achiziţionarea de mobilier,  aparatură birotică şi sisteme de protecţie a valorilor umane şi materiale;
5. Achizitionarea de echipamente, respectiv sisteme specifice in scopul obtinerii unei economii de energie, precum si sisteme care utilizeaza surse regenerabile de energie pentru eficientizarea activitatilor pentru care a solicitat finantarea;

6. Achiziţionarea de echipamente  de încălzire sau climatizare;  
7. Salariile, utilitățile (energie  electrica, consum apa, gaze, salubritate, abonament telefon si internet), servicii de contabilitate și cheltuielile  aferente chiriilor pentru spaţii de lucru;
8.   Realizarea unei pagini web  pentru prezentarea activității si promovare ( Limita 6000 lei );
9.  Active necorporale  referitoare la brevete de inventie , francize;
10.  Cursuri de dezvoltare a  abilităţilor antreprenoriale  ( Limita 1000 lei );
11.  Taxa pe valoarea adăugată  (TVA) nedeductibilă pentru aplicanții neplătitori de TVA conform Codului Fiscal;
12.  Consultanţă pentru  întocmirea documentaţiei în vederea obţinerii finanţării în cadrul prezentului  program şi implementarea proiectului, dar în valoare eligibilă de maxim 8000  lei;
13. Programe software necesare desfasurarii activitatii pentru care se solicita finantare, inclusiv licente, in valoare eligibila de maxim 80.000 lei;

14. Cheltuieli financiare aferente creditelor / garantiilor obtinute pentru creditele contractate de beneficiari in vederea realizarii planurilor de afaceri acceptate in cadrul programului;

15. O placuta informativa cu privire la program.

CARE SUNT OBLIGATIILE ?

Crearea a unui SINGUR loc de munca si mentinerea acestuia pe o perioada de 1 AN incepand cu finalizarea implementarii proiectului.

O alta obligatie este raportarea catre CNIPMMR pe o perioada de 3 ani.  Bunurile achizitionate prin proiectul nu pot fi instrainate/ vandute pe aceasi perioada de 3 ani.

CUM SE FAC INSCRIERILE?

Inscrierea se face pe site-ul ministerului www.buchareststartupcity.ro, si anuntul de lansare se face cu cel putin 5 zile inainte.

 

Afla cum poti obtine finantarea

OFERTA CONSULTANTA

  • Analiza eligibilitatii/conformitatii solicitantului
  • Intocmirea documentatiei tehnice
  • Calcularea bugetului
  • Calcularea bilanțului previzionat pe cei 3 ani
  • Completarea anexelor necesare depunerii proiectului
  • Conceperea si redactarea oricaror documente apreciate de Finantator sau Prestator ca necesare si utile pentru accesarea programului de finantare identificat
  • Depunerea dosarului de finantare in conformitate cu prevederile Ghidului solicitantului
  • Urmarirea evolutiei procesului de analiza si evaluare a dosarului de finantare pana la emiterea documentului de raspuns de catre Finantator
  • Pregatirea cererilor de oferta
  • Elaborarea procesului verbal de stabilire a castigatorului pentru toate cheltuielile din buget
  • Elaborarea cererilor de plata

OFERTA CREARE WEBSITE SI PROMOVARE

  • Facem o pre-analiza de business, astfel încat aflam mai multe despre domeniul in care activezi si sa intelegem mai bine modelul tau de business
  • Alegem o tema de WordPress in functie de business-ul in care activezi care poate fi ulterior personalizata cu elementele tale specifice
  • Folosim continutul (texte, imagini, filme de prezentare) sau iti cream noi continutul daca vei considera necesar (acest aspect este un serviciu aditional si va fi cuantificat separat)
  • Pe tot parcursul perioadei de dezvoltare – veti putea vizualiza progresul proiectului, dezvoltarea se face pe serverele noastre, iar cand este gata, se semneaza procesul verbal de acceptanta (predare-primire) si va fi mutat pe domeniul web al dumneavoastra
  • Vom efectua o serie de teste, sa asiguram standardul de calitate adecvat așteptărilor tale: testari de formulare, e-mailuri, verificare link-uri (interne si externe), pagina de contact
  • Vom implementa un cod de urmarire/tracking a comportamentului utilizatorului tau pe website, de la google analytics, prin care sa poti urmari statisticile din partea de online a business-ului tau
  • Dupa lansarea unui nou website, promovam website-ul tau prin servicii de optimizare SEO, servicii PPC (pay-per-click: Google ads, Facebook ads)

OFERTA ECHIPAMENTE IT

Logo MxLine

  • EVALUARE
  • Analizam împreună proiectul tău  pentru a-ți înțelege nevoile. Este important să ne spui ce așteptări ai.
  • OPTIMIZARE
  • Stabilim împreună nivelul de performanță al echipamentelor IT în funcție de domeniul în care vrei să activezi. Apoi căutam soluția optimă ținând cont de bugetul alocat, bineînțeles având în vedere disponibilitatea ulterioară a echipamentelor.
  • ÎNTOCMIRE DOCUMENTE
  • Îți vom întocmi toate documentele necesare în vederea achiziționării echipamentelor IT: contract de furnizare, declarație de inovație, factura de avans, certificat de garanție, proces verbal de predare-primire, etc.
  • LIVRARE
  • Îți livrăm echipamentele unde dorești, iar dacă ai nevoie îți oferim gratis instalarea programelor software pe care le-ai achiziționat.