Tu vino cu ideea, de restul ne ocupam noi!

Gazduire sediu Social Bucuresti

gazduire sediu social

Serviciul de Gazduire pentru Sediu Social – Simplificăm Procesul de Înființare a Firmei

Înțelegem cât de complicat și consumator de timp poate fi procesul de găsire a unui sediu social pentru firma dvs. De aceea, vă oferim serviciul nostru de Gazduire pentru Sediu Social, pentru a vă scuti de toate dificultățile care pot apărea în această căutare. Obținerea avizului din partea asociației de proprietari sau a certificatului de unicitate a sediului, emis de ANAF, sunt doar două dintre provocările pe care le puteți întâlni atunci când doriți să înființați un nou SRL.

Înființarea unui nou SRL este crucială, deoarece presupune stabilirea unui sediu social. Acest proces poate fi obositor și costisitor pentru un antreprenor la început de drum sau chiar pentru unul cu experiență.

Serviciul nostru se aplică și celor care doresc să-și schimbe sediul social actual al firmei lor.

Echipa noastră de specialiști în domeniul legislației și fiscalității, cu o vastă experiență începând din anul 1994, vă va ghida în fiecare etapă a acestui proces, ținând cont de cele mai recente modificări legislative. Ne angajăm să vă punem la dispoziție toate informațiile necesare pentru a evita posibilele refuzuri de eliberare a certificatului de TVA și pentru a asigura că firma dvs. nu va fi declarată inactivă.

 

Avantajele serviciului nostru includ:

Serviciul de Gazduire pentru Sediu Social – Simplificăm Procesul de Înființare a Firmei

Înțelegem cât de complicat și consumator de timp poate fi procesul de găsire a unui sediu social pentru firma dvs. De aceea, vă oferim serviciul nostru de Gazduire pentru Sediu Social, pentru a vă scuti de toate dificultățile care pot apărea în această căutare. Obținerea avizului din partea asociației de proprietari sau a certificatului de unicitate a sediului, emis de ANAF, sunt doar două dintre provocările pe care le puteți întâlni atunci când doriți să înființați un nou SRL.

Înființarea unui nou SRL este crucială, deoarece presupune stabilirea unui sediu social. Acest proces poate fi obositor și costisitor pentru un antreprenor la început de drum sau chiar pentru unul cu experiență.

Serviciul nostru se aplică și celor care doresc să-și schimbe sediul social actual al firmei lor.

Echipa noastră de specialiști în domeniul legislației și fiscalității, cu o vastă experiență începând din anul 1994, vă va ghida în fiecare etapă a acestui proces, ținând cont de cele mai recente modificări legislative. Ne angajăm să vă punem la dispoziție toate informațiile necesare pentru a evita posibilele refuzuri de eliberare a certificatului de TVA și pentru a asigura că firma dvs. nu va fi declarată inactivă.

Avantajele serviciului nostru includ:

  • Eliminarea cheltuielilor legate de închirierea și întreținerea unui spațiu pentru sediul social.
  • Reducerea duratei de înființare a societății de la 7 zile la doar 3 zile.
  • Nu mai este necesară verificarea unicității sediului de către Registrul Comerțului.
  • Nu trebuie să dețineți o proprietate pentru stabilirea sediului social.

Un sediu social poate fi închiriat sau pus la dispoziție, și nu este nevoie să fie deținut în proprietate. Pentru a dovedi că aveți o gazduire pentru sediul social, puteți folosi următoarele documente:

  • Contract de închiriere.
  • Contract de comodat.
  • Contract de vânzare-cumpărare.
  • Contract de asociere în participațiune.
  • Contract de leasing imobiliar.
  • Certificate de moștenitor.
  • Contract de asistență juridică.

Ce reprezintă, de fapt, un sediu social?

Sediul social este adresa la care firma dvs. este înregistrată oficial și unde primiți corespondența și documentele oficiale.

Unde poate fi localizat sediul social al unui SRL?

Chiar și atunci când sunteți proprietarul imobilului pe care îl folosiți ca sediu social, este necesar să încheiați un contract de comodat între dvs. ca antreprenor și dvs. ca proprietar.

În cazul în care un imobil are mai multe camere, acestea pot servi ca sedii sociale pentru mai multe firme și pot fi puse la dispoziție fiecăreia pentru a-și desfășura activitatea.

Dacă sediul social este într-un bloc cu apartamente, va fi nevoie de acordul vecinilor afectați direct și al asociației. Aceste documente trebuie să respecte o formă standard aprobată de către Registrul Comerțului. De asemenea, va trebui să prezentați documente care atestă dreptul de proprietate, cum ar fi contracte de vânzare-cumpărare, contracte de donație sau certificate de moștenitor, în funcție de situație.

În cazul în care sediul social este într-un spațiu comercial sau într-un birou închiriat, documentele trebuie să specifice clar natura spațiului. În acest caz, va fi necesar să prezentați documente care atestă dreptul de proprietate, la fel ca în cazul anterior.

Înființarea unei firme cu sediul social în cadrul unui cabinet de avocat este posibilă pentru o perioadă de maxim un an, conform Legii nr. 51/1995 pentru organizarea și exercitarea profesiei de avocat. Acest lucru poate fi realizat dacă aveți documente precum contractul de asistență juridică și decizia emisă de Baroul din care face parte avocatul respectiv. Aceasta este o opțiune rapidă pentru cei care doresc să-și schimbe sediul social fără a se implica într-un proces complicat sau costisitor.

După expirarea acestui contract, firma va fi obligată să își găsească un nou sediu social, iar acest lucru va fi menționat în Registrul Comerțului și apoi la ANAF.

Gazduirea sediului social al firmei nu implică închirierea spațiului pentru birouri!

 

Daca ti-a placut, distribuie pe:

Call Now Button