More share buttons
Share with your friends










Submit
28 mai 2018

Programul Comert si Servicii 2018

Finantare prin programul COMERT – SERVICII 2018

De la un vis, la propria afacere

Inscrieri program COMERT

Tu vino cu ideea, de restul ne ocupam noi!

Ce facem pentru tine:

Oferim servicii integrate de consultanta pentru programul COMERT SERVICII

Evaluare eligibilitate aplicant

Analizam eligibilitatea și conformitatea proiectului propus și cautam soluții pentru a avea șanse cât mai mari de reușita.

Stabilirea nevoilor aplicantului

Stabilim împreuna bugetul proiectului în funcție de nevoile tale ținând cont de categoriile eligibile ale programului.

Intocmire plan de afaceri

Elaborare Cerere de finantare. Intocmirea documentatiei tehnice (Calcularea bilanțului previzionat pe cei 3 ani, Calcularea bugetului, Completarea anexelor necesare depunerii proiectului)

Suport pana la aprobare

Urmarirea evolutiei procesului de analiza si evaluare a dosarului de finantare pana la emiterea documentului de raspuns de catre Finantator.

Implementare proiect

Redactarea dosarelor de achiziție ( minim trei cereri de oferta și dovada transmiterii acestora ) și a cererilor de rambursare sau plata.

Raportare ulterioara

Redactam raportările de monitorizare a proiectului pe o perioada de 3 ani , începând cu anul următor acordării alocației financiare nerambursabile.

0

Ani de experienta in scrierea de proiecte

0

Proiecte Castigate

0

Rata de succes (%)

0

Consultanti si Contabili

0

Milioane euro atrasi

Vreau sa aplic in 2018

Alexandru Soca

MHT EXPERIENCE SRL

O colaborare exceptionala! Pornind de la o simpla idee cu ajutorul JUST IDEAS am reusit sa tragem finantarea necesara deschiderii magazinului online GoFo.ro. Nu doar o provocare pentru noi ci si pentru firma de consultanta care a stiut sa transpuna in pagina ideile noastre, si fara de care acest business probabil ca nu ar fi existat. Atat intocmirea documentatie si semnarea contractului de inantare cu AIPPIMM cat si asistenta ulterioara de pe perioada de derulare a proiectului, sunt motive care ne bucura ca am ales sa deschid colaborarea cu JUST IDEAS

Bianca Danila

COOLBAG SRL

Eram incepatori in lumea antreprenoriatului cand am cunoscut echipa Just Ideas, de aceea momentul primei intalniri a fost definitoriu pentru ceea ce urma. Ei ne-au ajutat in fiecare etapa a proiectului si ne-au ghidat astfel incat sa fie de succes. Am accesat fondurile si ne-am pus bussines-ul pe picioare iar acum suntem in plina dezvoltare si putem spune ca datoram mare parte din succesul nostru si celor de la Just Ideas.

Vlad Sardescu

BBMK STEEL SRL

Încă de la început, chiar înainte să începem să căutam finanțare pentru NeaKaisă, am adoptat motto-ul: în afaceri ești media aritmetică a celor 5 cei mai importanți parteneri ai tăi. Just-Ideas, prin Vali Duță, a fost cel mai important partener al nostru de la idee până la finanțare și chiar în procesul de implementare. Fără dădăceala lui și fără lupta continuă pe care a dus-o alături de noi sau uneori chiar în numele ideii noastre, încă am fi rămas la stadiul de încercare. Ne-a ajutat să creăm tot ceea ce am realizat până acum și chiar mai mult decât atât. Îl recomandăm pe Vali oricui își dorește să obțină atât finanțare, cât și acces la experiența pe care o are în scrierea de proiecte pentru finanțare

Obtine

finantare de 250.000 lei

cei 250.000 lei

| pentru afacerea ta!

INFORMATII PROGRAM COMERT SI SERVICII 2018 

In Programul de dezvoltare a activitatilor de comercializare a produselor si serviciilor de piata, anul trecut IMM-rile romanesti au putut obtine pana la 250.000 lei, finanare nerambursabila de la stat.

Pentru anul 2018, valoarea nerambursabila este tot de 250.000 lei.

Lista proiectelor castigatoare de anul trecut o gasiti aici.

De aici puteti descarca Procedura comert (347 downloads)

De aici puteti descarca  Lista Coduri CAEN eligibile (629 downloads)

De aici puteti descarca Model plan de afacere SERVICII – COMERT 2017 

Grila de punctaj

CARE SUNT OBLIGATIILE BENEFICIARILOR?

IMM-urile beneficiare vor fi obligate, pentru o perioada de minimum 3 ani incepand cu anul urmator acordarii de ajutorului:

  1. sa mentina investitia pentru care primesc ajutorul in cadrul Programului;
  2. sa nu aplice amortizare accelerata pentru activele achizitionate in cadrul programului;
  3. sa pastreze numarul locurilor de munca pe perioada nedeterminata existente la data deschiderii aplicatiei de inscriere;

CINE POATE APLICA?

  1. Viitorii beneficiari vor fi persoane juridice (societati /societati cooperative), care au ca obiect de activitate comercializarea produselor si serviciilor de piata.
  2. O alta conditie de participare este ca firmele sa aiba cel putin 1 an calendaristic de la infiintare la data deschiderii aplicatiei electronice de inscriere a planului de investitii.
  3. De asemenea, si codul CAEN pentru care solicita finantare va trebui sa fie autorizat cu cel putin 3 luni anterior datei deschiderii aplicatiei electronice de inscriere a planului de investitii.

CE POTI ACHIZITIONA PRIN PROIECT?

Ajutorul financiar nerambursabil se acorda pentru urmatoarele categorii de activitati/cheltuieli eligibile:

a)achizitionarea de echipamente IT tehnica de calcul;

b) achizitionarea de cititoare pentru cod de bare;

c) achizitionarea de cantare electronice cu/fara printer pentru etichetare;

d) achizitionarea de aparate de marcat electronice fiscale;

e) achizitionarea de echipamente tehnologice, masini, utilaje si instalatii de lucru-inclusiv software-ul aferent, aparate si instalatii de masurare, control si reglare necesare desfasurarii activitatilor

f) achizitionarea de electro si motostivuitoare conform grupa 2.3.6.8.1 din HG 2139/ 2004;

g) investitiile in active necorporale referitoare la brevete de inventie, marci de produse si servicii (etichetare ecologica, licente), software pentru comertul on-line, software-uri necesare desfasurarii activitatilor de comercializare a produselor si serviciilor de piata;

h) achizitionarea de bunuri prevazute la subgrupele 3.1 mobilier, 3.2 Aparatura birotica si 3.3 sisteme de protectie a valorilor umane si materiale (ex. sisteme de supraveghere video, sisteme de alarma),

i) achizitionarea de autoutilitare din categoria N1, N2, N3, cu exceptia vehiculelor de teren simbol G conform Ordinului MLPTL 211/2003 j) certificarea unui sistem de management al calitatii;

k) realizarea unei pagini web pentru prezentarea activitatii solicitantului si a produselor sau serviciilor promovate (inclusiv cheltuieli inregistrare domeniu, fara hosting);

l) achizitionarea de instalatii/echipamente specifice in scopul obtinerii unei economii de energie, precum si sisteme care utilizeaza surse  regenerabile/alternative de energie1 pentru eficientizarea activitatilor pentru care a solicitat finantare;

m) achizitionarea de instalatii de incalzire sau climatizare aferente spatiului de comert sau servicii;

n) participarea la cursuri de instruire pentru formare / calificare profesionala / specializare / perfectionare profesionala in domeniul activitatilor de comercializare a produselor si serviciilor de piata pentru care a solicitat finantare;

o)  comisionul de garantare aferent anului acordarii garantiei, datorat Fondului National de Garantare a Creditelor pentru Intreprinderi Mici si Mijlocii – S.A. – I.F.N. (F.N.G.C.I.M.M.);

p) consultanta pentru intocmirea documentatiei in vederea obtinerii finantarii;

 

Afla cum poti obtine finantarea