Tu vino cu ideea, de restul ne ocupam noi!

De ce sa apelezi la o firma specializata pentru infiintare PFA

Persoana fizica autorizata (PFA) reprezinta o forma de intreprindere economica relativ simplu de infiintat, care necesita totusi o anume atentie la detalii. Este important sa te asiguri ca dosarul de documentatie pentru inregistrare este complet. O firma specializata in infiintarea si inregistrarea formelor juridice economice vine la pachet cu experienta in domeniu si iti poate oferi consultanta si sprijin in completarea documentelor necesare. Totusi, beneficiile nu se opresc aici. Ramai alaturi de noi pe parcursul acestui articol pentru a afla ce presupune infiintarea unui PFA si care sunt avantajele atunci cand apelezi la o firma specializata.

Infiintare PFA: ce documente sunt necesare pentru o desfasurare complet legala a activitatii

Inregistrarea ca persoana fizica autorizata (PFA) reprezinta una dintre cele mai simple proceduri pentru inregistrarea unei forme juridice, insa necesita o mare atentie cand vine vorba despre actele necesare, care trebuie sa fie conforme cu cerintele Registrului Comertului. Aceasta inregistrare se realizeaza in baza Ordonantei de Urgenta nr 44/2008. Pentru a fi considerata valida, trebuie sa urmezi cativa pasi, pe care ii descriem in cele ce urmeaza. Totusi, ia aminte ca atunci cand alegi sa te ocupi de inregistrare pe cont propriu, trebuie sa aloci timp considerabil pentru completarea si depunerea tuturor documentelor. Mai mult, daca depunerea este deficitara din cauza unor anumite acte, ai un timp scurt la dispozitie in care poti corecta greseala. Din acest motiv, serviciile unei firme specializate in infiintarea PFA-urilor sunt nepretuite fiindca iti garanteaza succesul infiintarii.

Pasul 1. Inainte de depunerea oricarui act, trebuie sa te asiguri ca dispui de o locatie pentru desfasurarea activitatii economice. Exista doua variante: fie optezi pentru un sediu profesional cumparat sau inchiriat, fie iti desfasori activitatea in alta locatie. In cazul sediului profesional trebuie sa aduci dovada ca te folosesti de acea locatie (contract de vanzare-cumparare, de inchiriere, de comodat, etc.). Daca sediul este situat in bloc, ai nevoie de avizul asociatiei de proprietari si de acordul vecinilor cu care ai pereti comuni. Activitatea se va desfasura in alta locatie? Este necesar sa completezi o cerere pe proprie raspundere sub semnatura privata, prin care declari ca activitatea economica nu se va desfasura intr-un sediu profesional. Nu te descurci in gasirea unui spatiu potrivit pentru activitatea ta? O firma specializata iti poate pune la dispozitie un sediu social prin intermediul unui contract!

Pasul 2. Ai gasit sediul ideal? Acum este timpul sa gasesti un nume potrivit pentru afacerea ta. Este obligatoriu sa aduci dovada ca ai verificat disponibilitatea denumirii si ca ai rezervat un nume. Spre deosebire de SRL, unde iti poti alege orice nume doresti, in cazul PFA-ului, numele trebuie sa fie de aceasta forma: numele complet al titularului sau numele de familie si initiala prenumelui si alaturat ,,Persoana Fizica Autorizata” sau PFA.

Pasul 3. Odata ce ai ales un spatiu si o denumire, poti trece la intocmirea dosarului de documentatie. Acesta trebuie sa contina:

  • Cererea de inregistrare in forma originala;
  • Anexa 1 privind inregistrarea fiscala;
  • O declaratie pe proprie raspundere ca detii drept de folosinta asupra unui sediu profesional sau asupra unei alte locatii. In plus, aceasta locatie trebuie sa indeplineasca normele de functionare din punct de vedere legal al domeniilor sanitar, sanitar-veterinar, protectia muncii si protectia mediului, pe care ti le asumi prin aceasta declaratie;
  • Dovada rezervarii denumirii afacerii;
  • Copie certificata olograf dupa actul de identitate al titularului;
  • O declaratie pe proprie raspundere prin care iti asumi ca activitatea ta indeplineste conditiile legale de functionare specifice PFA-ului, in forma originala sau sub forma de copie certificata olograf;
  • Specimenul de semnatura caracteristic persoanei fizice autorizate, care trebuie sa fie certificat de directorul oficiului registrului comertului din zona in care se afla sediul sau certificat de un avocat.

Care este rolul firmei specializate in deschidere PFA- afla beneficiile!

O alegere deosebit de eficienta este contactarea unei firme specializate atunci cand planuiesti sa infiintezi un PFA. Expertii acestei firme iti ofera consultanta potrivita tipului tau de afacere pentru slabilirea modalitatii de impozitare. Ai emotii in privinta completarii documentelor necesare infiintarii? Angajatii Just Ideas sunt aici pentru a se ocupa de redactarea, completarea si expedierea actelor la Registrul Comertului in timp util! Mai mult, acestia se vor asigura ca dosarul este considerat valid si ca rezultatul este o activitate perfect legala din toate punctele de vedere. Mai mult, poti beneficia de toate aceste servicii gratuit daca alegi sa achizitionezi un pachet pentru 24 de luni, care consta in servicii de contabilitate!

Categorii:

Etichete:

Daca ti-a placut, distribuie pe:

Call Now Button