Tu vino cu ideea, de restul ne ocupam noi!

Programul de finantare Microindustrializare 2022

Rulează videoul

Program Microindustrializare

Tu vino cu ideea, de restul ne ocupam noi!

Ce facem pentru tine:

Oferim servicii integrate de consultanta pentru programul MICROINDUSTRIALIZARE 2022

Evaluare eligibilitate aplicant

Analizam eligibilitatea și conformitatea proiectului propus și cautam soluții pentru a avea șanse cât mai mari de reușita.

Stabilirea nevoilor aplicantului

Stabilim împreuna bugetul proiectului în funcție de nevoile tale ținând cont de categoriile eligibile ale programului.

Intocmire plan de afaceri

Elaborare Cerere de finantare. Intocmirea documentatiei tehnice (Calcularea Previziunilor financiare, Calcularea bugetului, Completarea anexelor necesare depunerii proiectului)

Suport pana la aprobare

Urmarirea evolutiei procesului de analiza si evaluare a dosarului de finantare pana la emiterea documentului de raspuns de catre Finantator.

Implementare proiect

Redactarea dosarelor de achiziție ( minim trei cereri de oferta și dovada transmiterii acestora ) și a cererilor de rambursare sau plata.

Raportare ulterioara

Redactam raportările de monitorizare a proiectului pe o perioada de 3 ani , începând cu anul următor acordării alocației financiare nerambursabile.

11

Ani de experienta in scrierea de proiecte

735

Proiecte Castigate

98%

Rata de succes

25

Consultanti si Contabili

96.5

Milioane euro atrasi

O colaborare exceptionala! Pornind de la o simpla idee cu ajutorul JUST IDEAS am reusit sa tragem finantarea necesara deschiderii magazinului online GoFo.ro. Nu doar o provocare pentru noi ci si pentru firma de consultanta care a stiut sa transpuna in pagina ideile noastre, si fara de care acest business probabil ca nu ar fi existat. Atat intocmirea documentatie si semnarea contractului de inantare cu AIPPIMM cat si asistenta ulterioara de pe perioada de derulare a proiectului, sunt motive care ne bucura ca am ales sa deschid colaborarea cu JUST IDEAS
Alexandru Soca
Eram incepatori in lumea antreprenoriatului cand am cunoscut echipa Just Ideas, de aceea momentul primei intalniri a fost definitoriu pentru ceea ce urma. Ei ne-au ajutat in fiecare etapa a proiectului si ne-au ghidat astfel incat sa fie de succes. Am accesat fondurile si ne-am pus bussines-ul pe picioare iar acum suntem in plina dezvoltare si putem spune ca datoram mare parte din succesul nostru si celor de la Just Ideas.
Bianca Danila
Încă de la început, chiar înainte să începem să căutam finanțare pentru NeaKaisă, am adoptat motto-ul: în afaceri ești media aritmetică a celor 5 cei mai importanți parteneri ai tăi. Just-Ideas, prin Vali Duță, a fost cel mai important partener al nostru de la idee până la finanțare și chiar în procesul de implementare. Fără dădăceala lui și fără lupta continuă pe care a dus-o alături de noi sau uneori chiar în numele ideii noastre, încă am fi rămas la stadiul de încercare. Ne-a ajutat să creăm tot ceea ce am realizat până acum și chiar mai mult decât atât. Îl recomandăm pe Vali oricui își dorește să obțină atât finanțare, cât și acces la experiența pe care o are în scrierea de proiecte pentru finanțare
Vlad Sardescu

Vreau sa aplic in 2022

Obtine finantare de 500.000 lei pentru afacerea ta!

În cadrul sesiunii ce se va deschide în cursul anului 2022, doar următoarele categorii de beneficiari sunt eligibili: Microintreprinderi, Intreprinderi mici sau mijlocii infiinate pana la data de 31.12.2019

Întreprinderile selectate pentru finanțare vor putea primi un ajutor financiar nerambursabil de maxim 85% din valoarea cheltuielilor eligibile aferente proiectului, dar nu mai mult de 500.000 de lei.

Contribuţia proprie a beneficiarului va fi de cel puțin 15% din valoarea cheltuielilor eligibile. De asemenea, beneficiarul va asigura în întregime cheltuielile neeligibile ce decurg din implementarea proiectului, precum TVA-ul.

Decontarea se face intr-o singura transa conform mecanismului decontarii cererii de rambursare!

In primul rand va uitati la experienta din anii trecuti si la rata de succes a acestuia. Portofoliu nostru de proiecte castigate il gasiti aici. 

a) Echipamente tehnologice, cu excepţia jocurilor de noroc mecanice, electrice, electronice, meselor de biliard, automatelor muzicale. Prin echipamente tehnologice, conform grilei de punctaj, se înțeleg toate activele corporale din categoria mijloacelor fixe descrise în grupele 2.1, 2.2. si 2.3. din H.G. 2139/2004 pentru aprobarea Catalogului privind clasificarea si duratele normale de functionare a mijloacelor fixe, cu excepția celor specificate de prezenta procedură de implementare. În categoria echipamentelor tehnologice eligibile sunt asimilate și activele corporale din categoria mijloacelor fixe pentru locurile de joacă, săli de sport, fitness, drone, x-body și de forță,  echipamente, respectiv sisteme specifice în scopul obţinerii unei economii de energie, sisteme care utilizează surse regenerabile de energie pentru eficientizarea activităţilor pentru care a solicitat finanţare, autoturismele 100% electrice, precum și deducerea a până la 80% din costurile necesare pentru invenții, inclusiv acoperirea cheltuielilor cu înregistrarea și protejarea invențiilor, pentru cazul în care invenția conduce la modernizarea fluxului tehnologic al activității de producție pentru care solicită finanțare. Nu sunt asimilate echipamentelor tehnologice mijloacele de transport explicitate conform art 4.3.1 lit. c) sau subansamble pentru aceste mijloace de transport, cu excepția autoturismelor 100% electrice și nici cheltuielile menționate la art.4.3.1 lit. f.);

b) Achiziţionarea de spaţii de lucru, spaţii de producţie şi spaţii de depozitare. Valoarea activului ce urmează a fi achiziţionat în cadrul programului se va face pe baza unei evaluări al unui expert evaluator ANEVAR, cu excepţia spaţiilor mobile de lucru/ producţie / depozitare.

c) Mijloace de transport: autoturisme, elevatoare, încărcătoare, remorci și semiremorci, platforme, izoterme și frigorifice, autoutilitare și autovehicule cu destinație specială, cu excepţia tuturor vehiculelor simbol G, conform Ordinului MLPTL 211/2003 cu modificările şi completările ulterioare. Autoturismele 100% electrice vor fi asimilate echipamentelor prevăzute la 4.3.1 lit. a).

d) Achiziţionarea de mobilier, aparatură birotică şi sisteme de protecţie a valorilor umane şi materiale, conform grupei nr. 3 din HG 2139/2004;

e) Salariile, utilitățile (energie electrica, consum apă, gaze, salubritate, abonament telefon si internet), servicii de contabilitate și cheltuielile aferente chiriilor pentru spaţii de lucru, spaţii de producţie sau spaţii pentru prestări servicii şi comerţ;

f) Pachet digital (voucher de digitalizare) care să conțină minim site de prezentare a activității sau magazin on-line, cheltuieli înregistrare domeniu fără hosting, pentru operatorii economici care nu deţin alt site şi care trebuie să fie funcţional la data depunerii cererii de eliberare a ajutorului de minimis și pe toată perioada de monitorizare, cheltuieli de promovare a site-ului/magazinului on-line, un soft necesar desfășurării activității și semnatură electronică. Opțional și suplimentar, pachetul digital poate conține și echipamente IT tehnică de calcul tip PC, format din: unitate centrală, server, monitor, imprimantă /copiator /multifuncţională, inclusiv sisteme portabile, licenţe necesare desfăşurării activităţii, telefoane smart, tablete. Pachetul digital (voucherul de digitalizare) reprezintă cheltuială obligatorie în cadrul programului și este în valoare eligibilă de maxim  25000 Cheltuiala cu semnătura electronică este eligibilă și înainte de semnarea acordului de finanţare;

g) Consultanţă pentru întocmirea documentaţiei în vederea obţinerii finanţării în cadrul prezentului program şi/sau pentru implementarea proiectului, în valoare eligibilă de maxim 8000 lei, decontabilă în cererea de rambursare; Această activitate poate fi efectuată înainte de semnarea acordului de finanţare;

h) Două plăcuțe informative obligatorii “Finanțat prin programul de Microindustrializare -Fabricat în România de către Guvernul României” în valoare de maxim 500 de  lei ;

i) Cheltuieli financiare aferente creditelor/garanțiilor obținute pentru creditele contractate de beneficiari în vederea realizării planurilor de afaceri acceptate în cadrul programului, pentru solicitanții care utilizează credit pentru implementarea proiectului.

  1. sunt organizate în baza Legii 31/1990 privind societăţile, republicată, cu modificările şi completările ulterioare sau în baza  Legii nr.1/2005 privind organizarea şi funcţionarea cooperaţiei sau în baza Ordonanţei de Urgenţă nr. 6/2011 pentru stimularea înfiinţării şi dezvoltării microîntreprinderilor de către întreprinzătorii debutanţi în afaceri cu modificările şi completările ulterioare;
  2. sunt IMM, conform prevederilor art. 2 şi ale art. 4 alin. (1) lit. a), b) sau c) din Legea nr. 346/2004 privind stimularea înfiinţării şi dezvoltării întreprinderilor mici şi mijlocii, cu modificările şi completările ulterioare, care transpune în legislaţia naţională Recomandarea CE nr. 361 din data 6 mai 2003, publicată în Jurnalul Oficial al UE nr. L124 din data de 20 mai 2003 (au până la 249 de angajaţi şi realizează o cifră de afaceri anuală netă de până la 50 milioane euro sau deţin active totale de până la 43 milioane euro, echivalent în lei).
  3. au capital social integral privat;
  4. Asociaţii sau acţionarii care deţin mai multe societăţi nu pot aplica în cadrul prezentului program decât cu o singură societate;
  5. sunt înregistrate la Oficiul Registrului Comerţului şi îşi desfăşoară activitatea pe teritoriul României;
  6. codul CAEN pentru care solicită finanţare este eligibil în cadrul Programului şi autorizat a fi desfăşurat la momentul inscrierii online, conform art. 15 din Legea 359/2004 privind simplificarea formalităţilor la înregistrarea în registrul comerţului a persoanelor fizice, asociaţiilor familiale şi persoanelor juridice, înregistrarea fiscală a acestora, precum şi la autorizarea funcţionării persoanelor juridice, cu modificările şi completările ulterioare;
  7. sunt infiintate pana la data de 31.12.2019 inclusiv;
  8. nu au datorii la bugetul general consolidat şi la bugetele locale, atât pentru sediul social, cât şi pentru toate punctele de lucru; Solicitanţii care au datorii eşalonate, nu sunt eligibili pentru a accesa Programul;
  9. nu au depăşit plafonul de minimis de 200.000,00 Euro pe durata a trei exerciţii financiare consecutive;
  10. nu se află în stare de dizolvare, reorganizare judiciară, lichidare, executare silită,  închidere operaţională, insolvenţă, faliment sau suspendare temporară a activităţii;
  11. nu au fost subiectul unei decizii a Comisiei Europene / AIMMAIPE /Consiliului Concurenței sau unui alt furnizor de ajutor de stat/ de minimis de recuperare a unui ajutor de stat/de minimis sau, în cazul în care au făcut obiectul unei astfel de decizii, aceasta a fost deja executată şi creanţa integral recuperată, cu dobânzile și penalităţile aferente;
  12. crează cel puțin un loc de muncă cu normă întreagă pe perioadă nedeterminată după intrarea în vigoare a acordului de finanțare și menține locul de muncă ocupat cel puțin 2 ani după finalizarea implementării proiectului.

Înscrierea în program, creare profil, user, parolă şi completarea formularului electronic de înscriere (Anexa 1) în vederea obţinerii finanţării se fac on-line pe link-ul https://granturi.imm.gov.ro

OFERTA CONSULTANTA MICROINDUSTRIALIZARE 2022

  • Analiza eligibilitatii/conformitatii solicitantului
  • Intocmirea documentatiei tehnice
  • Calcularea bugetului
  • Calcularea bilanțului previzionat pe cei 3 ani
  • Completarea anexelor necesare depunerii proiectului
  • Conceperea si redactarea oricaror documente apreciate de Finantator sau Prestator ca necesare si utile pentru accesarea programului de finantare identificat
  • Depunerea dosarului de finantare in conformitate cu prevederile Ghidului solicitantului
  • Urmarirea evolutiei procesului de analiza si evaluare a dosarului de finantare pana la emiterea documentului de raspuns de catre Finantator
  • Pregatirea cererilor de oferta
  • Elaborarea procesului verbal de stabilire a castigatorului pentru toate cheltuielile din buget
  • Elaborarea cererilor de plata

OFERTA ECHIPAMENTE IT MICROINDUSTRIALIZARE 2022

  • EVALUARE
  • Analizam împreună proiectul tău  pentru a-ți înțelege nevoile. Este important să ne spui ce așteptări ai.
  • OPTIMIZARE
  • Stabilim împreună nivelul de performanță al echipamentelor IT în funcție de domeniul în care vrei să activezi. Apoi căutam soluția optimă ținând cont de bugetul alocat, bineînțeles având în vedere disponibilitatea ulterioară a echipamentelor.
  • ÎNTOCMIRE DOCUMENTE
  • Îți vom întocmi toate documentele necesare în vederea achiziționării echipamentelor IT: contract de furnizare, declarație de inovație, factura de avans, certificat de garanție, proces verbal de predare-primire, etc.
  • LIVRARE
  • Îți livrăm echipamentele unde dorești, iar dacă ai nevoie îți oferim gratis instalarea programelor software pe care le-ai achiziționat.
Call Now Button