Analizam eligibilitatea si conformitatea proiectului propus si cautam solutii pentru a avea sanse cât mai mari de reusita.
Stabilim împreuna bugetul proiectului în functie de nevoile tale tinând cont de
categoriile eligibile ale programului.
Elaborare Cerere de finantare. Intocmirea documentatiei tehnice (Calcularea Previziunilor financiare, Calcularea bugetului, Completarea anexelor necesare depunerii proiectului)
Urmarirea evolutiei procesului de analiza si evaluare a dosarului de finantare pana la emiterea documentului de raspuns de catre Finantator.
Redactarea procedurilor de achizitii. Depunerea cererilor de rambursare sau plata dupa caz. Suport in vederea eventualelor clarificari primitede la Finantator.
Redactam raportarile de monitorizare a proiectului pe o perioada de 3 ani, începând cu anul urmator acordarii alocatiei financiare nerambursabile.
Nu rata finantarea. Inscrie-te in formular iar unul din consultantii nostri o sa te contacteze rapid!
Condiții de eligibilitate:
Intreprinderile selectate pentru finantare vor putea primi un ajutor financiar nerambursabil de maxim 50% din valoarea cheltuielilor eligibile aferente proiectului, dar nu mai mult de 500.000 de lei.
Contributia proprie a beneficiarului va fi de cel putin 50% din valoarea cheltuielilor eligibile. De asemenea, beneficiarul va asigura în intregime cheltuielile neeligibile ce decurg din implementarea proiectului, precum TVA-ul.
Decontarea se face intr-o singura transa conform mecanismului decontarii cererii de rambursare!
In primul rand va uitati la experienta din anii trecuti si la rata de succes a acestuia. Portofoliu nostru de proiecte castigate il gasiti aici.
a) echipamente tehnologice sub forma activelor corporale din categoria mijloacelor fixe4
descrise în grupele 2.1 echipamente tehnologice (mașini, utilaje și instalații de lucru), 2.2.
aparate și instalații de măsurare, control și reglare și 2.3. mijloace de transport din H.G.
2139/2004 pentru aprobarea Catalogului privind clasificarea și duratele normale de funcționare
a mijloacelor fixe;
b) echipamente/tehnologii/soluții/sisteme specifice pentru eficientizarea energetică a activității
pentru care solicită finanțare; Exemple de echipamente specifice pentru eficientizarea
energetică: generatoare de energie, boilere industriale de înaltă eficiență, pompe, sisteme de
ventilație, sisteme de încălzire/răcire, arzătoare industriale, schimbătoare de căldură industriale,
surse neintreruptibile de energie UPS, cazane/centrale în condensare pe gaz, sisteme de
cogenerare și trigenerare, sisteme de măsurare și monitorizare a utilităților, sisteme de panouri
fotovoltaice, mini-eoliene, inclusiv lucrări de eficientizare energetică a spațiilor de producție
aflate în proprietatea societății aplicante.
c) tehnologii / echipamente / sisteme / soluții / servicii, etc. de colectare, reciclare, reutilizare
a deșeurilor industriale;
d) Site de prezentare a activității, magazin on-line, cheltuieli înregistrare domeniu fără hosting,
cheltuieli de promovare a site-ului / magazinului on-line, soft/softuri necesar/necesare
desfășurării activității, semnătură electronică, echipamente IT, tehnică de calcul tip PC, unitate
centrală, server, monitor, imprimantă /copiator /multifuncțională, inclusiv sisteme portabile,
licențe necesare desfășurării activității, telefoane smart, tablete;
e) autoutilitare și autovehicule cu destinație specială, cu excepția tuturor vehiculelor simbol G,
f) (1) Achiziționarea de spații de lucru și spații de producție. Valoarea activului ce urmează a
fi achiziționat în cadrul Programului se va face pe baza unei evaluări a unui expert evaluator
ANEVAR, cu excepția spațiilor mobile de lucru/ producție.
(2) Activele din cadrul acestei categorii nu trebuie să aibă destinație locativă atât la
momentul achiziției, cât și pe toată durata de derulare a Programului.
g) Garanțiile acordate și comisioanele aplicate de instituțiile financiare nebancare creditelor de
investiții contractate în cadrul programului;
h) Două plăcuțe informative obligatorii, sub sancțiunea neacordării AFN
• Mentine activitatea 3 ani dupa incasarea finantarii
• Mentine sau suplimenteaza numarul de angajati existenti la data depunerii documentatiei de decont pentru o perioada de minim 6 luni de la data efectiva a platii.
Înscrierea în program, creare profil, user, parolă şi completarea formularului electronic de înscriere (Anexa 1) în vederea obţinerii finanţării se fac on-line pe site-ul MEAT.
Afla primul vestile despre finanari